Vertrek vanuit Colombo naar Doha, Brussel - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Colombo naar Doha, Brussel - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Colombo naar Doha, Brussel

Door: Tessa

11 Februari 2015 | Sri Lanka, Baddegama

Vandaag opgestaan met een raar gevoel, we vertrekken vandaag al. Na al deze geweldige dagen komt het vertrek dichtbij. De koffers zijn al gepakt en staan klaar om ingeladen te worden door onze chauffeur. We zijn de hele dag in Colombo geweest en zijn nu ingecheckt op het vliegveld. Iedereen is nog even langs de winkeltjes en over anderhalf uur kunnen we gaan boarden. We hebben super geweldige dagen achter de rug en hebben er ook veel van geleerd. Met tranen in de ogen hebben we afscheid van iedereen genomen.. We gaan allemaal nog even wat rondlopen en dan vertrekken we weer naar het koude Nederland. Veel groetjes van ons allemaal en tot morgen.

• 11 Februari 2015 - 15:10

F. Laarmans:

Goede reis en welkom in "Mestreech".

• 11 Februari 2015 - 15:14

Ignas:

Lieve schatjes van ons
    Jullie lezen dat natuurlijk niet meer in Sri Lanka maar misschien later thuis nog een keer.
    Het was super leuk dat jullie op zo'n mooi trip gingen maar ondertussen kijken wij ontzettend uit naar jullie thuiskomst! Misschien een koud Nederland maar wel een warm nest waar jullie een onlosmakelijk deel van uitmaken! Zonder jullie zijn wij niet compleet! Fijne reis en tot over een paar uurtjes.

• 11 Februari 2015 - 15:31

Elian En Roger:

Hallo lieve allemaal,
    Ja het afscheid zal niet meegevallen zijn. Wat een geweldige reis is dit geweest en wat een geweldige ervaringen hebben jullie opgedaan. Ik denk dat jullie hier nog lang aan zullen terug denken en nog veel over zullen praten.
    Wij vinden het heerlijk dat jullie strakjes weer thuis zijn en zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Hele goede reis en tot heel gauw xx

• 11 Februari 2015 - 15:49

Jordy, Mariëlle En Alon:

Goede reis en tot gauw!!!

Knuffels!!!

• 11 Februari 2015 - 17:31

Opa Hub:

Mischien te laat maar sorry,wil jullie alemaal heel goede reis wensen en behouden thuis.
    Dahnee je ging met een koffer maar je komt teru g met twee een gevuld met herinneringen en ervaring die heel je leven zult bewaren.
    Groeten opa Hub

• 11 Februari 2015 - 19:02

Myriam En Marcel:

Hey Charena, tranen van verdriet en van zo veel moois dat je daar in Sri Lanka hebt meegemaakt, en tranen van vreugde en het gemis van het thuisfront zullen elkaar afwisselen dezer dagen,maar de herinneringen en gedachten aan Sri Lanka zullen je bijblijven je hele leven. Wij hebben je in ieder geval heel erg gemist en verlangen erg naar de verhalen die je ons te vertellen hebt over het land en jullie dorp in het bijzonder. Op de begeleiding en jullie als groep heffen we vanavond het glas en steken een kaarsje aan voor een behouden thuiskomst. Tot morgen allemaal. gr Myriam en Marcel.