Behouden terug en dank aan allen ...... - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu Behouden terug en dank aan allen ...... - Reisverslag uit Baddegama, Sri Lanka van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu

Behouden terug en dank aan allen ......

Door: Tiny

18 Februari 2015 | Sri Lanka, Baddegama

Onze laatste 2 dagen in Sri Lanka waren ook bijzonder, nog een paar toeristische plekjes bezocht en het afscheid nemen van alle mensen waarmee we hebben samengewerkt. Ook nog een mooi bezoekje aan Ned. ambassade in Colombo gebracht. De tijd is heel snel voorbij gegaan. Eerst de fase van wennen en met tranen in de ogen denken aan de mooie dingen thuis, in Nederland maar op het einde van de reis tranen in de ogen bij het afscheid van de mensen die ons zo vriendelijk geholpen hebben om een goed programma mogelijk te maken. De meeste deelnemers willen wel even naar huis, was verzorgen en ouders even zien. Maar eigenlijk willen ze nog niet weg, ze zijn net gewend en waarderen zaken nu op een andere manier. Toch sluiten we deze reis nu af. Porta Mosana deelnemers hebben voor de 6e keer hun maatschappelijke stage in Baddegama volbracht . 6 groepen deelnemers die projecten hebben gesteund, zowel financieel als daadwerkelijk zelf hier de handen uit de mouwen hebben gestoken. Dit alles was niet mogelijk geweest zonder de steun van sponsoring door familie of bedrijven, niet mogelijk zonder het vertrouwen van ouders, niet mogelijk zonder ondersteuning van schoolleiding, collega's en begeleiders die al eerder hebben deelgenomen, niet mogelijk als eerdere groepen deelnemers hier niet het beste van zichzelf zouden hebben laten zien.
Voor dit jaar speciale dank aan de vrijwilligers die als begeleiders steeds klaar stonden voor de groep, dank aan Angela, Mario en Marcel.
Op onze afsluitende avond op 19 mrt genieten we nog even na van de mooie momenten, bij deze zijn belangstellende hiervoor uitgenodigd.
Succes met het "uitpakken" van al deze ervaringen.
Geef onze dank door aan de sponsors die de ondersteuning van projecten mogelijk hebben gemaakt.

• 18 Februari 2015 - 12:30

Ignas:

Sid heeft het fantastisch gehad. Een ervaring uit duizenden! Nogmaals onze dank aan jou, aan jullie, als team en natuurlijk als school, die dat naar ons (wij hebben er ook veel van geleerd!) en onze zoon mogelijk hebben gemaakt. Thx.
    Wij hopen jullie gauw weer te zien om nog even gezellig het 'samen nagenieten' vorm te geven. Tot gauw! Nicoline en Ignas

• 18 Februari 2015 - 14:55

Chantal En Roel:

Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige schrijver! De tijd zal het leren welke ervaringen hun wegen zullen bepalen. Maar een ding staat vast. Deze 'reis' pakken ze hen niet meer af! Na alle afwisseling van de afgelopen 4 weken gaan we langzaam weer wat orde en structuur proberen aan te brengen zodat het achterstallig huiswerk e.d. Kan worden ingehaald. En dit zal niet meevallen. We wensen jullie allemaal nog fijne dagen. Tot stot willen wij iedereen die deze reis heeft mogelijk gemaakt bedanken!! Tot ziens op 19 maart a.s. als we de mooie plaatjes en herinneringen nog eens laten passeren. Salukes, Chantal en Roel.

• 18 Februari 2015 - 21:19

Thijs En Carla:

Ook Sasja vond het een geweldige reis. Elke dag ( buiten de carnavalsdagen dan) komt
    er weer een mooi verhaal of iets wat indruk op haar heeft gemaakt, heel mooi en wat een bagage.
    Voor het hele team van de Baddegama -gangers, nogmaals bedankt voor de geweldige, pittige, soms moeilijke en goede dingen en steun die jullie verricht hebben als team.
    Speciale dank gaat uit naar de begeleiding. Petje af voor jullie !!!!!!!!!!!!
    Leuk om 19 Maart nog eens bij elkaar te komen om de ervaringen, foto's ect, te delen en na te genieten van deze mooie en leerzame periode.