Vertrektijd - Reisverslag uit Sint Geertruid, Nederland van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu Vertrektijd - Reisverslag uit Sint Geertruid, Nederland van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu

Vertrektijd

Door: Angela Gorissen

23 Januari 2015 | Nederland, Sint Geertruid

Hallo mede-reizigers,
I.v.m. de slecht voorspelde weersverwachting willen we vannacht om 4.00u verzamelen aan de Geuuselt!
Gelieve allen op tijd aanwezig zijn, zodat we ook op tijd en met een gerust hart kunnen vertrekken!
Tot vannacht!
Rust allen nog even goed uit!
Namens de begeleiders,
Angela Gorissen

• 23 Januari 2015 - 16:40

Jasmijn (Luuk Schutz):

Okidoki, gelukkig hier aan de oefen met de site waardoor we het lazen. Er word druk ge-smst hier naast me, hihi
    En dan meteen gebruik makend van deze reactie ;-)
    Allemaal een hele fijne tijd!!! Met hele mooie ervaringen...
    Vlieg veilig, het thuisfront :-)

• 23 Januari 2015 - 21:03

Fam. Went:

Het wordt straks slecht weer. Ijzel voorspeld. Dus de chauffeur zal rustig en voorzichtig moeten rijden.
    Als de andere weggebruikers dat nu ook doen, dan komt het allemaal goed.
    Nog even een korte nacht en dan op naar Sri Lanka.
    Daddegama here we come.

Goede vlucht en veel plezier gewenst.

• 24 Januari 2015 - 04:43

Herman Van Der Klij:

Beste Sri-Lanka reizigers,
    Het is 4.34 uur en jullie zijn met gezonde spanning op weg naar Zaventem en wat verder nog allemaal zal volgen. Jullie trip is nu echt begonnen en wij als ouders hebben jullie overgedragen aan een fantastisch team inclusief de jarige, die jullie de weg zullen wijzen tijdens jullie project weken ver weg in Sri-Lanka. Geniet en maak plezier en kijk goed rond, jullie gaan een mooie tijd tegemoet en natuurlijk staan wij weer allemaal bij de Geusselt als jullie met koffers vol ervaringen en levenslessen rijker terugkeren in Maastricht over 3 weken!
    Lieve Bram, hopelijk is het vliegen allemaal naar wens gegaan, en heb je er ook nog wat van kunnen genieten. Wij wensen je een mooie stage toe, geniet en we zien uit naar alle verhalen die je straks met ons gaat delen! Heel veel liefs en groeten van ons allemaal hier in Sjaan!

• 24 Januari 2015 - 09:41

Tonny Rosita En Yildiz Jahae:

hoi baddegama gangers en begeleiders

Een spannende tijd breekt aan, geniet ervan, proef , ruik , beleef alles intensief.
    Jullie komen met een mooie bagage terug waar jullie je leven lang met plezier aan terug zullen denken, en op maatschappelijk gebied zullen jullie ontdekken dat je ook daarin profijt van je ervaringen in Baddegama zult hebben.
    Wij zullen jullie zeker volgen de komende tijd.
    en Yildiz zegt "groetjes aan iedereen daar, was graag mee gekomen , maar helaas ook mijn examen is heel belangrijk"

grtzzzzz maak sjpas en plezeer fam jahae

• 24 Januari 2015 - 18:05

Fam. Vandiest:

Lieve Ivo en andere reizigers,

Nu is de reis echt begonnen.... ! Spannend! Wij wensen je nogmaals langs deze weg een geweldige tijd in het mooie Sri Lanka! Succes maar vooral heel veel plezier!

• 24 Januari 2015 - 18:06

Fam. Verschuren-nanninga:

Net op de app flight-aware gezien dat jullie zijn vertrokken vanuit Doha op weg naar Colombo. We reizen al de hele dag met jullie mee. Zo leuk dat dit kan! Wat een warm vertrek vanochtend. Een leuke groep met fantastische begeleiding. Lieve jongelui, heel, heel veel plezier. Zoals al vaker genoemd, dit wordt een onvergetelijke ervaring. Geniet, geniet. groetjes uit een wit Maastricht!

• 28 Januari 2015 - 11:55

Keijbets:

Hallo tessa

• 28 Januari 2015 - 12:35

Keybets:

Hallo Tessa.
    Wij kijken iedere dag na of er een nieuw verslag op staat.
    We zijn benieuwd wat jullie elke dag mee maken.Het is zonder jou stil in huis maar geniet er maar van
    groetjes Opa en Oma uit Geleen ook van Jazz en Riva