Veilig aangekomen in Colombo! - Reisverslag uit Sint Geertruid, Nederland van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Colombo! - Reisverslag uit Sint Geertruid, Nederland van portagoesbaddegama2015 - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Colombo!

24 Januari 2015 | Nederland, Sint Geertruid

met een vertraging van twee uur vertrokken vanaf Brussel.
Nu toch op tijd in Colombo.
Iedereen in goeie conditie, ook de mensen die vliegen niet meteen als hobby zullen benoemen.
Veer winse uuch vaol plezeer bij alle dames- hiere en aandere zitiinge, veer bouw hij us eige feeske!!

Knoevel vaan us allemaol!

• 24 Januari 2015 - 23:22

Veronique :

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Rust nu maar lekker uit, zodat jullie kunnen gaan genieten van deze speciale reis.
    En Charena een hele dikke kus en knuffel van mij.

Heel veel groetjes vanuit Eijsden

• 24 Januari 2015 - 23:22

Carla En Thijs:

Fijn om te horen dat jullie allemaal in goede conditie zijn aangekomen. Nu wordt het genieten, ervaren en vooral veel zingen. En noe Sjeng aon de geng. Groeten vanuit een wit Amie.

• 24 Januari 2015 - 23:37

YV:

Super!;)

• 25 Januari 2015 - 00:01

Jordy, Mariëlle En Alon:

Hoi!

Fijn om te horen!
    Geniet van de reis en de ervaringen, wij kijken uit naar jullie verslagen!

En Dahnée: ondanks dat je er vandaag niet bij was, toch een medaille van "De Tempeleers" voor je mooie optreden gisteren!

Groete oet Segietere!

• 25 Januari 2015 - 07:45

Herman, Jolanda, Anniek En Pim:

Hallo Allemaal,
    Goed te horen dat iedereen veilig is geland! We zijn uiteraard benieuwd hoe Bram het vliegen deze keer heeft ervaren en beleefd, hopelijk viel het mee!!!
    Voor Bram: Pim is weer terug van zijn ski-week, alles is nog heel gebleven en hij kan volle goede moed morgen weer naar school! Als het goed is zijn jullie nu alweer flink aan het werk, veel plezier en vanuit een nog altijd een winters Maastricht vele groeten en tot horens!
    Groetjes van ons allemaal hier in sjaan!

• 25 Januari 2015 - 08:57

Fam Jongen:

Beste sri lanka Gangers,wij als ouders van Lindsay jongen (oud leerling)wensen jullie heel veel succes met dit mooie project.wij volgen jullie nu dus ook weer.onze dochter zegt nog steeds dat ze ooit terug gaat na dit land.want ze wilt eigenlijk dat wij met haar mee gaan om te laten zien wat zei en haar andere oud leerlingen daar hebben gedaan.we kijken nu ook na te programma wie is de mol daar komen ook heel veel plekken in voor waar zei is geweest met de groep en steeds komen dan heel veel herinneringen na boven.daarom geniet van alles wat je doet en ziet het is gewoon een mooie uitdaging en een ervaring.

• 25 Januari 2015 - 09:04

Opa Hub:

Goede morgen allemaal.
    Fijn dat alles toch goed is gekomen,ik wens jullie allemaal heel fijne weken en hoop dat jullie veel kennis op doen,maar ook veel plezier zult beleven.
    Iedereen de groeten vooral aan Dahnee.

• 25 Januari 2015 - 09:59

Vicky:

Heeeleefie :)
    gelukkig zijn jullie goed aangekomen in sri lanka
    ik mis je echt heel erg ..
    heelveel plezier en wees voorzichtig x
    ik hou van je schat ♥
    dikke kus van vick xxx

• 25 Januari 2015 - 10:30

Liliane:

Ha geen sneeuw maar lekker zonnetje...wat zijn wij jaloers op jullie.Have fun!

• 25 Januari 2015 - 10:38

Fabiola:

he srilankamensjes,superfijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen,ja zo.n lange reis,en dan ook nog vertraging is voor niemand fijn,maar na een dagje zijn jullie dit weer vergeten,geniet ervan,maar ook goed werken,het zal een ervaring worden voor jullie leven,dikke knuffel aan iedereen,wees lief voor en met elkaar,extra knuffel aan luuk schutz van mam en marieke,xxx

• 25 Januari 2015 - 10:43

Nancy:

Hallo Allemaal,

Super fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. We hebben jullie gevolgd via de radar erg leuk om te zien waar jullie op dat moment vlogen.
    Rust goed uit en geniet van deze geweldige ervaring.Maak veel foto's. Jammer dat ik niet even een foto kan plaatsen hoe het op dit moment hier uitziet..korte omschrijving erg wit.
    Geniet en ik kijk uit naar jullie reisverslagen.
    Groetjes en dikke xxx voor Levi..
    Nancy en Kariem

• 25 Januari 2015 - 11:08

Rob, Eliane En Maike:

Goedemorgen allemaal, voor jullie natuurlijk reeds goede middag.
    Het v,iegen hebben jullie goed gedaan heb ik gelezen. Wacht op de eerste foto's van de nachtelijke zwempartij en aankomst in Baddagama. Zo nu de handen uit de mouwen en "aon de geng".

Cas, dikke knuffels van ons allemaal.

Eliane, Maike & Rob.

• 25 Januari 2015 - 11:37

Megan En Ruben:

Hee tessa en de rest fijn dat jullie veilig zijn aan gekomen we missen je maar we hopen dat je het heel leuk krijgt! We love you ♡ xx ruben en megan

• 25 Januari 2015 - 19:02

Oma En Opa Van Levi:

hallo levi;
    fijn tot jullie goed zijn aangekomen geniet maar van je stage vacantie,maak maar mooie foto"s
    en nog fijne stage dagen.
    groetjes levi,van oma en opa.

• 26 Januari 2015 - 12:51

Oma En Opa Van Levi:

hallo allemaal;
    en levi ,hoe is het daar,lekker warm in baddagama,en al flink aan het werk allemaal?
    ben benieuwd als je met de foto"s thuis komt.
    ik vindt het fantastisch wat jullie allemaal gaan doen,vindt ik echt knap.
    jullie zitten in iedergeval lekker warm,en wij zitten met sneeuw.
    zal jullie niet langer ophouden.
    heel veel plezier allemaal.
    groetjes oma en opa.